måndag 3 september 2012

"Långtidsamning" som sensations-TV?

Av Marit Olanders

Återigen ringer Titan Television upp kvinnor som ammar längre än amningsnormen för att förmå dem och deras barn att ställa upp i TV. Inte heller denna gång verkar någon vara hugad att ställa upp. Det kan jag förstå, ett sådant tilltag vet man aldrig hur det slutar. Jag skulle inte lita på löften om att det inte ska vara sensations-TV typ Outsiders utan ta det säkra före det osäkra och tacka nej heölt och hållet.

Jag har missat att godkänna kommentarer för moderering, vilket jag ber om ursäkt för. Nu är alla modererade.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle själv aldrig ställa upp, både för min egen skull och för mitt barns skull. Vad skulle kompisarna och skolpersonal säga om de visste att mitt barn ammats i drygt 7 år?
Det räcker med att läsa alla kommentarer efter artikeln i Time magazine för att avskräckas.